Okuma Yazma Plan Örneği 2014-2015

2014-2015 okuma yazma plan örneği indir.

2014-2015 OKUMA YAZMA PLANI

1.Grup Sesler (e,l,a,t)
1 ARALIK 2013 – 12ARALIK 2014 (10 İş Günü)
TARİH
YAPILACAK ÇALIŞMA
12.Hafta

1 Aralık Pazartesi
e” sesinin öğretimi.
2 Aralık Salı
l” sesinin öğretimi. “el hecesinin öğretimi.
3 Aralık Çarşamba
ele” kelimesinin öğretimi. “le” hecesinin verilmesi.
4 Aralık Perşembe
el ele le -” hecelerinin tekrarı
5 Aralık Cuma
Öğretilen sesleri pekiştirici metin oluşturma, okuma ve yazma çalışması “el,e,l,ele,le,el ele
13.Hafta

8 Aralık Pazartesi
a” sesinin öğretimi
9 Aralık Salı
al hecesinin kavratılması.“ela la ” hecesinin öğretimi.
10 Aralık Çarşamba
Genel tekrar.Cümle ve cümlelerden metin oluşturma.” Lale,ela
11 Aralık Perşembe
t sesinin verilmesi.“et at ” hecelerinin öğretimi. “te - ta ” hecelerinin öğretimi.
12 Aralık Cuma
Öğretilen sesleri pekiştirici metin oluşturma, okuma ve yazma çalışması




2.Grup Sesler (i,n,o,r,m)
15 ARALIK 2014 – 26 ARALIK 2014  /  (10 İş Günü)
TARİH
YAPILACAK ÇALIŞMA
14.Hafta

15 Aralık Pazartesi
i” sesinin verilmesi. “il, it hecelerinin verilmesi
16 Aralık Salı
li - ti hecelerinin verilmesi
17 Aralık Çarşamba
n sesinin verilmesi. “n” sesi ile ilgili açık ve kapalı heceler ile kelimeler.
18 Aralık Perşembe
o” sesinin verilmesi.
19 Aralık Cuma
Öğretilen sesleri pekiştirici metin oluşturma, okuma ve yazma çalışması
15.Hafta

22 Aralık Pazartesi
r” sesinin verilmesi.
23 Aralık Salı
r” sesi ile ilgili açık ve kapalı heceler ile kelimeler.
24 Aralık Çarşamba
m” sesinin verilmesi.
25 Aralık Perşembe
m” sesi ile ilgili açık ve kapalı heceler ile kelimeler.
26 Aralık Cuma
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.


           





3.Grup Sesler (u,k,ı,y,s,d)
29 ARALIK 2014 – 23 OCAK 2015 (19 İş Günü)
TARİH
YAPILACAK ÇALIŞMA
16.Hafta

29 Aralık Pazartesi
u” sesinin verilmesi. “u” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
30 Aralık Salı
k” sesinin verilmesi.
31 Ocak Çarşamba
k” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
1 Ocak Perşembe
Yeni yıl tatili
2 Ocak Cuma
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
17.Hafta

5 Ocak Pazartesi
ı” sesinin verilmesi.
6 Ocak Salı
ı” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
7 Ocak Çarşamba
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
8 Ocak Perşembe
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
9 Ocak Cuma
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
18.Hafta

12 Ocak Pazartesi
y” sesinin verilmesi.
13 Ocak Salı
y” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
14 Ocak Çarşamba
s” sesinin verilmesi.
15 Ocak Perşembe
s” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
16 Ocak Cuma
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
19.Hafta

19 Ocak Pazartesi
d” sesinin verilmesi.
20 Ocak Salı
d” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
21 Ocak Çarşamba
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
22 Ocak Perşembe
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
23 Ocak Cuma
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.

  1.  DÖNEMİ SONU VE YARIYIL TATİLİ : 26 OCAK - 06 ŞUBAT 2015














4.Grup Sesler (ö,b,ü,ş,z,ç)
9 ŞUBAT 2015 – 6 MART 2015  (20 İş Günü)
TARİH
YAPILACAK ÇALIŞMA
20.Hafta

9 Şubat Pazartesi
ö” sesinin verilmesi.
10 Şubat Salı
ö” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
11 Şubat Çarşamba
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
12 Şubat Perşembe
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
13 Şubat Cuma
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
21.Hafta

16 Şubat Pazartesi
b” sesinin verilmesi.
17 Şubat Salı
b” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
18 Şubat Çarşamba
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
19 Şubat Perşembe
ü” sesinin verilmesi.
20 Şubat Cuma
ü” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
22.Hafta

23 Şubat Pazartesi
ş” sesinin verilmesi.
24 Şubat Salı
ş” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
25 Şubat Çarşamba
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
26 Şubat Perşembe
z” sesinin verilmesi.
27 Şubat Cuma
z” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
23.Hafta

2 Mart Pazartesi
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
3 Mart Salı
ç” sesinin verilmesi.
4 Mart Çarşamba
ç” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
5 Mart Perşembe

Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
6 Mart Cuma
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.















5.Grup Sesler (g,c,p,h)
9 MART 2015 – 20 MART 2015  (10 İş Günü)
TARİH
YAPILACAK ÇALIŞMA
24.Hafta

9 Mart Pazartesi
g” sesinin verilmesi.
10 Mart  Salı
g” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
11 Mart Çarşamba
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
12 Mart Perşembe
c” sesinin verilmesi.
13 Mart Cuma
c” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
25.Hafta

16 Mart Pazartesi
p” sesinin verilmesi.
17 Mart Salı
p” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
18 Mart Çarşamba
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
19 Mart Perşembe
h” sesinin verilmesi.
20 Mart Cuma
h” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
            
6.Grup Sesler (ğ,u,f,j)
23 MART 2015 – 10 NİSAN 2015  (15 İş Günü)
TARİH
YAPILACAK ÇALIŞMA
26.Hafta

23 Mart Pazartesi
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
24 Mart  Salı
ğ” sesinin verilmesi.
25 Mart Çarşamba
ğ” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
26 Mart Perşembe
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
27 Mart Cuma
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
27.Hafta

30 Mart Pazartesi
u” sesinin verilmesi.
31 Mart Salı
u” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
1 Nisan Çarşamba
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.
2 Nisan Perşembe
f” sesinin verilmesi.
3 Nisan Cuma
f” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
28.Hafta

6 Nisan Pazartesi
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
7 Nisan Salı
j” sesinin verilmesi.
8 Nisan Çarşamba
j” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi.
9 Nisan Perşembe
Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi.
10 Nisan Cuma
Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması.

NOT: Ders planların eğitim öğretim sürecine katkısı biraz da planın esnekliği ile ilgilidir. Her şey burada yazdığı gibi olmayabilir.

Deniyimler öğrencilerin planlamada süreden daha önce okuma yazmaya geçtiğini göstermektedir. Ancak, 1. Sınıf sadece okuma yazma öğretimi değildir.


                                                                                                                                     
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1


Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam