Okuma Yazma Plan Örneği 2014-2015
2014-2015 okuma yazma plan örneği indir.
2014-2015 OKUMA YAZMA PLANI
1.Grup Sesler (e,l,a,t) | ||
1 ARALIK 2013 – 12ARALIK 2014 (10 İş Günü) | ||
TARİH | YAPILACAK ÇALIŞMA | |
12.Hafta | 1 Aralık Pazartesi | “e” sesinin öğretimi. |
2 Aralık Salı | “l” sesinin öğretimi. “el” hecesinin öğretimi. | |
3 Aralık Çarşamba | “ele” kelimesinin öğretimi. “le” hecesinin verilmesi. | |
4 Aralık Perşembe | “el ele – le -” hecelerinin tekrarı | |
5 Aralık Cuma | Öğretilen sesleri pekiştirici metin oluşturma, okuma ve yazma çalışması “el,e,l,ele,le,el ele” | |
13.Hafta | 8 Aralık Pazartesi | “a” sesinin öğretimi |
9 Aralık Salı | “al” hecesinin kavratılması.“ela – la ” hecesinin öğretimi. | |
10 Aralık Çarşamba | Genel tekrar.Cümle ve cümlelerden metin oluşturma.” Lale,ela “ | |
11 Aralık Perşembe | “t” sesinin verilmesi.“et – at ” hecelerinin öğretimi. “te - ta ” hecelerinin öğretimi. | |
12 Aralık Cuma | Öğretilen sesleri pekiştirici metin oluşturma, okuma ve yazma çalışması |
2.Grup Sesler (i,n,o,r,m) | ||
15 ARALIK 2014 – 26 ARALIK 2014 / (10 İş Günü) | ||
TARİH | YAPILACAK ÇALIŞMA | |
14.Hafta | 15 Aralık Pazartesi | “i” sesinin verilmesi. “il, it” hecelerinin verilmesi |
16 Aralık Salı | “li - ti” hecelerinin verilmesi | |
17 Aralık Çarşamba | “n” sesinin verilmesi. “n” sesi ile ilgili açık ve kapalı heceler ile kelimeler. | |
18 Aralık Perşembe | “o” sesinin verilmesi. | |
19 Aralık Cuma | Öğretilen sesleri pekiştirici metin oluşturma, okuma ve yazma çalışması | |
15.Hafta | 22 Aralık Pazartesi | “r” sesinin verilmesi. |
23 Aralık Salı | “r” sesi ile ilgili açık ve kapalı heceler ile kelimeler. | |
24 Aralık Çarşamba | “m” sesinin verilmesi. | |
25 Aralık Perşembe | “m” sesi ile ilgili açık ve kapalı heceler ile kelimeler. | |
26 Aralık Cuma | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. |
3.Grup Sesler (u,k,ı,y,s,d) | ||
29 ARALIK 2014 – 23 OCAK 2015 (19 İş Günü) | ||
TARİH | YAPILACAK ÇALIŞMA | |
16.Hafta | 29 Aralık Pazartesi | “u” sesinin verilmesi. “u” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. |
30 Aralık Salı | “k” sesinin verilmesi. | |
31 Ocak Çarşamba | “k” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
1 Ocak Perşembe | Yeni yıl tatili | |
2 Ocak Cuma | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
17.Hafta | 5 Ocak Pazartesi | “ı” sesinin verilmesi. |
6 Ocak Salı | “ı” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
7 Ocak Çarşamba | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
8 Ocak Perşembe | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
9 Ocak Cuma | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
18.Hafta | 12 Ocak Pazartesi | “y” sesinin verilmesi. |
13 Ocak Salı | “y” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
14 Ocak Çarşamba | “s” sesinin verilmesi. | |
15 Ocak Perşembe | “s” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
16 Ocak Cuma | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
19.Hafta | 19 Ocak Pazartesi | “d” sesinin verilmesi. |
20 Ocak Salı | “d” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
21 Ocak Çarşamba | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
22 Ocak Perşembe | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
23 Ocak Cuma | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
|
4.Grup Sesler (ö,b,ü,ş,z,ç) | ||
9 ŞUBAT 2015 – 6 MART 2015 (20 İş Günü) | ||
TARİH | YAPILACAK ÇALIŞMA | |
20.Hafta | 9 Şubat Pazartesi | “ö” sesinin verilmesi. |
10 Şubat Salı | “ö” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
11 Şubat Çarşamba | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
12 Şubat Perşembe | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
13 Şubat Cuma | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
21.Hafta | 16 Şubat Pazartesi | “b” sesinin verilmesi. |
17 Şubat Salı | “b” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
18 Şubat Çarşamba | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
19 Şubat Perşembe | “ü” sesinin verilmesi. | |
20 Şubat Cuma | “ü” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
22.Hafta | 23 Şubat Pazartesi | “ş” sesinin verilmesi. |
24 Şubat Salı | “ş” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
25 Şubat Çarşamba | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
26 Şubat Perşembe | “z” sesinin verilmesi. | |
27 Şubat Cuma | “z” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
23.Hafta | 2 Mart Pazartesi | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. |
3 Mart Salı | “ç” sesinin verilmesi. | |
4 Mart Çarşamba | “ç” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
5 Mart Perşembe | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
6 Mart Cuma | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. |
5.Grup Sesler (g,c,p,h) | ||
9 MART 2015 – 20 MART 2015 (10 İş Günü) | ||
TARİH | YAPILACAK ÇALIŞMA | |
24.Hafta | 9 Mart Pazartesi | “g” sesinin verilmesi. |
10 Mart Salı | “g” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
11 Mart Çarşamba | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
12 Mart Perşembe | “c” sesinin verilmesi. | |
13 Mart Cuma | “c” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
25.Hafta | 16 Mart Pazartesi | “p” sesinin verilmesi. |
17 Mart Salı | “p” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
18 Mart Çarşamba | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
19 Mart Perşembe | “h” sesinin verilmesi. | |
20 Mart Cuma | “h” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. |
6.Grup Sesler (ğ,u,f,j) | ||
23 MART 2015 – 10 NİSAN 2015 (15 İş Günü) | ||
TARİH | YAPILACAK ÇALIŞMA | |
26.Hafta | 23 Mart Pazartesi | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. |
24 Mart Salı | “ğ” sesinin verilmesi. | |
25 Mart Çarşamba | “ğ” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
26 Mart Perşembe | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
27 Mart Cuma | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
27.Hafta | 30 Mart Pazartesi | “u” sesinin verilmesi. |
31 Mart Salı | “u” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
1 Nisan Çarşamba | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. | |
2 Nisan Perşembe | “f” sesinin verilmesi. | |
3 Nisan Cuma | “f” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
28.Hafta | 6 Nisan Pazartesi | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. |
7 Nisan Salı | “j” sesinin verilmesi. | |
8 Nisan Çarşamba | “j” sesiyle ilgili hece ve kelimelerin verilmesi. | |
9 Nisan Perşembe | Gelişimi yavaş olan öğrenciler ile ilgilenirken, gelişimi iyi olan öğrencilere bol bol metin çalışması, egzersizler verilmesi. | |
10 Nisan Cuma | Tüm seslerin genel tekrarı. Yeni metinler oluşturma, okuma ve yazma çalışması. |
NOT: Ders planların eğitim öğretim sürecine katkısı biraz da planın esnekliği ile ilgilidir. Her şey burada yazdığı gibi olmayabilir.
Deniyimler öğrencilerin planlamada süreden daha önce okuma yazmaya geçtiğini göstermektedir. Ancak, 1. Sınıf sadece okuma yazma öğretimi değildir.
PAYLAŞ
0 Yorum
Yorum Gönder