Zihinsel Engellilere Matematik Öğretimi- Sözlü Problem Öğretimi

Zihinsel Engellilere Matematik Öğretimi
Zihinsel engelli öğrenciler, toplama ve çıkarma işlemini % 80-90 oranında öğrendikten sonra ve özellikle çizgiyle yani yarı sembollerle yapabildiği zaman sözlü problem öğretimine geçilebilir. Tek basamaklı toplama ve çıkarma problemleri, çizgiler kullanılarak doğru yapılmasına ek olarak öğrenciler tarafından anahtar sözcüklerin bilinmesi gerekir. Örneğin, fazla sözcüğünün +, içinden birkaçı alındığında  - olacağını öğrenciler bilmelidir.
Size sunduğumuz sayfalarda, zihinsel engelli öğrencilere sözlü problemlerin öğretimine ilişkin bir örnek çalışma yer almaktadır. Problem, toplama işlemi ile ilgilidir ve öğrencilere nasıl öğretileceği aşama aşama açıklanmıştır.
Sayfalarımız için aşağıdaki linki tıklayınız.

PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1


Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam