4. Sınıf Bep Örneği

4. sınıf kaynaştırma öğrencisi için uygulanabilecek bep örneği.



Öğrencinin Adı-Soyadı:                                              Sınıfı: 4-      Numarası:                 BEP Tarihi:                                 BEP Düzenleyen:  
TÜRKÇE
Uzun Dönemli Amaçlar
Kısa Dönemli Hedefler
Başlama-Bitiş
Sorumlu
1. 3. ses grubundaki seslerden (u,k,ı,y,s,d) oluşan 4 harfli heceleri okur ve yazar.
1.1 u sesiyle başlayan 4 harfli heceleri yardımsız okur ve yazar.
1.2 k sesiyle başlayan 4 harfli heceleri yardımsız okur ve yazar.
1.3 y sesiyle başlayan 4 harfli heceleri yardımsız okur ve yazar.
1.4 s sesiyle başlayan 4 harfli heceleri yardımsız okur ve yazar.
1.5 d sesiyle başlayan 4 harfli heceleri yardımsız okur ve yazar.
10.02.2013
13.06.2014
3. gurup seslerle okuma yazma çalışmaları dönem sonuna kadar devam edecek; 2,3 ve 4. amaçlara yönelik çalışmalar okuma yazma faaliyetleriyle birlikte yürütülecektir.

2. Bir kez okunan 50 kelimelik bir metinle ilgili sorulara cevap verir.
2.1 Üç kez okunan 50 kelimelik bir metinle ilgili sorulara cevap verir.
2.2 İki kez okunan 50 kelimelik bir metinle ilgili sorulara cevap verir.
2.3 Bir kez okunan 50 kelimelik bir metinle ilgili sorulara cevap verir.
3. Resimlerine bakarak hikâyede neler olduğunu tahmin eder.
3.1 Resimlerine bakarak hikâyede neler olduğunu tahmin eder.
3.2 Resimlerine bakarak hikâyede neler olduğunu tahmin eder.
4. Yarım bırakılan hikâyenin devamında neler olacağını tahmin eder.
4.1 Yarım bırakılan hikâyenin devamında neler olacağını tahmin eder.
4.2 Yarım bırakılan hikâyenin devamında neler olacağını tahmin eder.
MATEMATİK
Uzun Dönemli Amaçlar
Kısa Dönemli Hedefler
Başlama-Bitiş
Sorumlu Kişi
1- 0’dan 100’e kadar ileriye doğru 1’er ritmik; 2’şer 20’ye kadar ritmik sayar.
1.1-Vedat 2.dönem sonunda 0’den 70’e kadar yardımsız ritmik sayar.
1.2-Vedat 2.dönem sonunda 0’dan 80’e kadar yardımsız ritmik sayar.
1.3-Vedat 2.dönem sonunda 0’dan 100’e kadar yardımsız ritmik sayar.
1.4-Vedat 2. dönem sonunda 0’dan 20’e kadar yardımsız 2’şer ritmik sayar.
10 Şubat 2014
21 Mart 2014

2. 50’ye kadar 5’er; 100’e kadar 10’ar ritmik sayar.
1.1- Vedat 2. dönem sonunda30’dan 50’ye kadar 5’er yardımsız ritmik sayar.
1.2- Vedat 2. dönem sonunda 50’den 100’e kadar 10’ar yardımsız ritmik sayar.
24 Mart 2014
11 Nisan 2014

2. 50’ye kadar olan rakamları okur ve yazar.
2.1 20’den 30’a kadar olan rakamları yardımsız okur ve yazar.
2.2 30’dan 40’a kadar olan rakamları yardımsız okur ve yazar.
2.3 40’dan 50’ye kadar olan rakamları okur ve yazar.
14 Nisan 2014
16 Mayıs 2014


3.  30’a kadar birer ritmik sayma örüntüsünde eksik olan ögeyi tamamlar.
3.1 0’dan 10’a kadar eksik olan rakamları yazar.
3.2 10’dan 20’ye kadar eksik olan rakamları yazar.
3.3 20’den 30’a kadar eksik olan rakamları yazar.
21 Mayıs2014
30 Mayıs 2014

4. 20’ye kadar olan bir grup nesneyi onluk ve birliklerine ayırarak sayıyı okur ve yazar.
4.1 20’ye kadar olan nesneyi onluk ve birliklerine ayırır.
4.2 Oluşan rakamı yazar ve okur.
1 Haziran 2014
13 Haziran 2014

                                                                                             
                          
OKUL MÜDÜRÜ

PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1


Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam